Kányád, 2008

Kányád és Petek határában észrevettünk egy csomó juhot karámban, egy picike fából készült házikóval. Eddig csak a mesében láttam hasonlót. Némi tanakodás után, úgy döntöttünk megnézzük, hátha elcsípünk egy fejést. Felfelé menet pillanatok alatt körülvett vagy 20 hatalmas kutya, de szerencsére gyorsan odaért a juhász is, így semmi bajunk nem lett.
Pont egy fejés közepébe csöppentünk. Végignéztük, majd megmutatták, hogyan lesz a tejből sajt. Utána pedig meg is kóstoltuk az igazi juhsajtot és az ordát.
Kedves és jó emberek voltak. Nagy élmény, amit sosem felejtek el.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Zsuzsanna!

Itt küldöm a Káfé-beli kányádi galéria linkjét, ha lesz szíves feltenni blogjába. Engedelmével én is feltettem az ön linkjét.

Nagyon tetszett az oldal, Ádám Gyulától kaptam a fülest.

Cseke Gábor, Csíkszereda

Névtelen írta...

http://www.transycan.net/cafe/index.php?topgroupid=1&groupid=1&subgroupid=&contentid=4247

tothzsu írta...

Kedves Gábor!
Kérhetném mégegyszer a linket? vagy a toth-zsu@freemail.hu címre?
Nagyon örülök hogy tetszett!

Skandikamera írta...

Ismerős, szép világ...

"Felfelé menet pillanatok alatt körülvett vagy 20 hatalmas kutya, de szerencsére gyorsan odaért a juhász is, így semmi bajunk nem lett."

Évtizedekkel ezelőtt megtörtént velem is, azzal a különbséggel, hogy egyedül voltam. Nagyon nem szerettem a bőrömben lenni. Valakinek lépnie kellett, ezért rövid töprengés után otthagytam őket. Nem tudták kezelni a helyzetet. Az is lehet, hogy a hangos szívdobogásom tartotta vissza őket.
:-)